شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

همانطور که در مقاله ی اجرای دیوار سبز به آن اشاره شد ، دیوار های سبز شامل انواع مختلفی می باشند. با پیشرفت روز افزون محوطه سازی اِلمان دیوار سبز تقریبا در تمامی فضاها اجرا می گردد. در فضاهایی که در آن ها نور و امکان آبیاری فراهم نباشد اجرای دیوار سبز مصنوعی در اولویت می باشد. در ادامه ی این مقاله می خواهیم شما را با ترکیب انواع دیوار سبز با یکدیگر آشنا سازیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دیوار سبز مصنوعی ترکیبی چیست ؟

در مقاله ی دیوار سبز پنلی با پنل های مصنوعی که در کنار یکدیگر دیوار سبز مصنوعی را تشکیل می دهند آشنا شدیم. دیوار سبز شاخه ای  متشکل از گیاهان متنوع با شاخه های جدا از یکدیگر می باشددر کنار هم قرار گرفتن این شاخه ها می تواند جلوه طبیعی و زیبایی را به دیوار سبز شما دهد. کنار هم قرار گرفتن پنل ها و شاخه های مصنوعی در کنار یکدیگر دیوار سبز مصنوعی ترکیبی را تشکیل می دهند.

دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

مزایای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

به علت اجرای پنل ها در کنار شاخه های دیوار سبز مصنوعی ، دیوار سبز مصنوعی ترکیبی دارای ظاهر بسیار طبیعی تری نسبت به دیگر انواع دیوار سبزهای مصنوعی می باشد. نگهداری آسان همراه با جلوه و ظاهری طبیعی می تواند پیشنهادی بسیار مناسب برای کسانی باشد که امکان نگهداری از دیوار سبز طبیعی برای آن ها وجود ندارد.

اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

نحوه اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد اجرای این نوع گرین وال ، ترکیبی از دو نوع دیوار سبز پنلی و شاخه ای می باشد پس زیرسازی آن نیز باید به گونه ای باشد که هر دو نوع بتوانند بر روی آن اجرا شوند. از این رو این کار را حتما به کارشناسان و افراد با تجربه بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ، دیوار سبز مصنوعی ترکیبی زیبایی را در فضای خود داشته باشید.

مکان های مناسب اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

اِلمان دیوار سبز را در فضاهای بسیار زیادی می توان اجرا نمود. در فضاهایی از قبیل ساختمان های اداری و تجاری رستوران ، کافه ، لابی هتل ، ادارات ، منازل ، باشگاه ، دیوارهای جدا کننده فضا ، تراس ، روف گاردن و ... همگی از جمله فضاهایی هستند که قابلیت اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی در آن ها وجود دارد . 

گرین وال مصنوعی ترکیبی

نگهداری گرین وال مصنوعی ترکیبی

نگهداری از دیوار سبز مصنوعی ، بصورت ترکیب پنل و شاخه دارای نقاط مشترکی می باشد. دیوارهای سبز مصنوعی ترکیبی به طور کلی نیاز زیادی به نگداری و صرف وقت برای نگهداری ندارند اما نظافت و پاک کردن گرد و غبار از روی آن حداقل بصورت ماهانه می تواند سبب حفظ زیبایی ، کیفیت و افزایش طول عمر گرین وال ترکیبی شما شود .

اجرای گرین وال مصنوعی ترکیبی

هزینه اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

برای اجرای گرین وال مصنوعی که ترکیبی از گیاهان پنلی و شاخه ای میباشد لازم است تا بودجه ای مابین این دو نوع را برای دیوارسبز مصنوعی خود اختصاص دهید، زیرا جزئی از مساحت را پنل ها و قسمتی را شاخه ها تشکیل می دهند. انتخاب گرین وال مصنوعی برای اجرا در فضای شما میتواند انتخاب بسیار خلاقانه و هوشمندانه ای باشد زیرا بصورت همزمان جلوه ی طبیعی گرین وال شاخه ای را در کنار هزینه ی اقتصادی تر استفاده از پنل ها را در اختیار دارید. به طور کلی هزینه اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی را خودتان نسبت به ایده و طراحی مورد نظر خود تعیین می کنید.

هزینه اجرای دیوار سبز مصنوعی ترکیبی

سخن پایانی

دیوار سبز ها به علت تنوع بالا محبوبیت فراوانی برای اجرا در فضاهای مختلف دارند. کارشناسان شرکت کارینو سبز با هدف استفاده ی بهینه از فضاها جهت محوطه سازی ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09914515191 در ارتباط باشید.

زندگی سبز با کارینو سبز

با ما در تماس باشید

تماس با ما