شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

خرید چمن مصنوعی

همانطور که در مقاله ی چمن مصنوعی به آن اشاره شد ، امروزه به علت دشواری های نگهداری از چمن طبیعی، نصب و اجرای چمن مصنوعی طرفداران بسیاری را جذب خود نموده است. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله به ارائه ی اطلاعات مفیدی در زمینه ی خرید چمن مصنوعی پرداخته اند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چمن مصنوعی

بهتر است تا پیش از اقدام برای خرید چمن مصنوعی ، با عوامل موثر بر روی هزینه و قیمت آن آشنا شوید تا بتوانید به راحتی مناسب ترین گزینه را با توجه بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید. در این بخش به بیان این موارد خواهیم پرداخت : 

  1. اولین و مهم ترین عاملی که می تواند بر روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر داشته باشد کیفیت آن می باشد. کیفیت بالای چمن مصنوعی علاوه بر تاثیر روی ظاهر آن می تواند سبب بالا رفتن مقاومت و طول عمر مفید آن نیز بشود.
  2. در خرید چمن مصنوعی ارتفاع الیاف های کار شده، به معنای استفاده ی بیشتر از متریال و در نتیجه افزایش قیمت آن می شود. ارتفاع الیاف ها تاثیر مستقیمی بر روی ظاهر چمن مصنوعی دارد و توجه به آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  3. تراکم چمن مصنوعی یا همان پرپشت یا کم پشت بودن الیاف نیز بر کاهش یا افزایش قیمت چمن مصنوعی تاثیر مستقیمی دارند. لازم به ذکر است چمن های مصنوعی که دارای تراکم بالاتری می باشند از لحاظ ظاهری شباهت بیشتری به چمن های طبیعی دارند و طبیعتا قیمت این محصولات بیشتری می باشد.
  4. از موارد تاثیرگذار بعدی که بر روی قیمت چمن مصنوعی موثر هستند می توان به نوع زیره چمن اشاره نمود. زیره های با کیفیت سبب می شود تا در گرما یا سرمای زیاد و تغییرات آب و هوایی چمن مصنوعی تغییر شکل نداده و طول عمر مفید آن افزایش یابد.
  5. در انتها نیز متراژ و مساحت فضای مورد نظر می تواند بر روی هزینه ی نهایی و قیمت تمام شده ی اجرای پروژه چمن مصنوعی مورد نظر شما بسیار تاثیر داشته باشد.

ارائه خدمات پس از فروش شرکت کارینو سبز

یکی از ویژگی های مثبت شرکت های فعال در زمینه فروش و اجرای چمن مصنوعی ارائه ی خدمات پس از فروش و اجرا می باشد. خرسندیم تا به اطلاع شما کارفرمای گرامی برسانیم ، شرکت کارینو سبز پس از اجرای صفر تا صد پروژه ی چمن مصنوعی برای شما ، در کنارتان برای ارائه ی خدمات پس از فروش نیز حضور خواهد داشت تا با خیالی آسوده و با اطمینان کامل پروژه ی خود را به کارشناسان ما بسپارید.

نکاتی برای خرید و اجرای چمن مصنوعی

در ابتدا حتما پیش از خرید نیاز و نوع کاربری خود را مشخص نمایید. در ادامه از فروشگاه ها و برندهای معتبر نسبت به استعلام قیمت ها اقدام نمایید. پس از انتخاب شرکت و برند مورد نظر حتما در نظر داشته باشید که نصاب چمن مصنوعی دارای مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه باشد. متخصصان شرکت کارینو سبز با داشتن سال ها تجربه در حوزه ی اجرای چمن مصنوعی آماده ی اجرای پروژه ی شما در هر ابعاد و مساحتی می باشند.

سخن پایانی

با توجه به بازار رقابتی موجود ، برای انتخاب و خرید چمن مصنوعی نیاز است تا بررسی های لازم را به عمل آورده و بهترین و مناسب ترین تصمیم را برای خود اتخاذ نمایید. کارشناسان شرکت کارینو سبز با تکیه بر آخرین متدهای روز دنیا در جهت ارائه ی با کیفیت ترین چمن مصنوعی ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند . برای کسب اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با شماره 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید. با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید.

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما