شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

فضای سبز چیست؟

با افزایش فضاهای شهری و ساختمان ها، کاهش چشم گیری در میزان فضای سبز بوجود آمده است. به همین دلیل امروزه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به وجود فضای سبز حس می شود. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله به بیان مزایا و فواید وجود فضای سبز در اجرای محوطه سازی پرداخته اند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید.

فضای سبز چیست؟

وجود درختان و گیاهان متنوع و متناسب با توجه به آب و هوای منطقه تشکیل یک فضای سبز را می دهند. اجرای فضای سبز علاوه بر زیبایی و طراوت برای محیط و افراد ، دارای فواید و مزایای فراوانی برای محیط زیست نیز می باشد. در زندگی شهرنشینی وجود فضای سبز در هر فضا و محیطی لازم و ضروری می باشد.

انواع فضای سبز

طراحی و اجرای فضای سبز شامل طیف گسترده ای می شود که در این بخش به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت :

فضای سبز شهری

به قسمت هایی از شهر گفته می شود که با استفاده از گل ها ، گیاهان ، درختان و بوته های متناسب با اقلیم شهری پوشانده می شود و تشکیل فضای سبز شهری را می دهند. اجرای فضای سبز شهری سبب کاهش آلودگی هوا ، زیبا سازی شهر و کاهش آلودگی صورتی می شود.

فضای سبز شخصی

 طراحی و اجرای فضای سبز در محیط های شخصی سبب ایجاد فضای سبز  میشود. اجرای تراس سبز ، اجرای روف گاردن ،  فضای سبز در پاسیو یا بالکن می توانند نمونه های از فضای سبز شخصی باشند.

فضای سبز برون شهری

 برای حفظ حریم شهرها ، مجتمع ها یا شهرک ها می توان از درختان یا شمشاد استفاده نمود. به این قسمت ها فضای سبز برون شهری یا به اصطلاح کمربند سبز گفته می شود.

فضای سبز پارک جنگلی

فضاهای سبز مدیریت شده ای می باشند که در آن ها امکانات تفریحی و رفاهی ، برای استفاده ی افراد تدارک دیده شده است.

نگهداری از فضای سبز

پس از اجرای فضای سبز ، مهم ترین اقدام، نگهداری از آن می باشد. برخی از این خدمات باید به صورت روزانه و هفتگی و برخی دیگر بصورت ماهانه یا سالیانه است. شرکت کارینو سبز با بهره بردن از کارشناسان مجرب ارائه دهنده ی خدمات نگهداری فضای سبز می باشد. این خدمات شامل رسیدگی به گیاهان ، درختان و همچنین تجهیزات اجرا شده مانند آبیاری یا نورپردازی در فضای سبز است. 

لازم به ذکر میباشد که عدم توجه به خدمات نگهداری و بازدیدهای دوره ای سبب کاهش عمر مفید گیاهان و همچنین تجهیزات اجرایی در فضای سبز میشود. با دریافت خدمات نگهداری از شرکت کارینو سبز ، سلامت فضای سبز خود را تضمین نمایید .

پیمانکاری فضای سبز توسط کارینو سبز

اگر محوطه ای که برای اجرای فضای سبز انتخاب نموده اید ، متراژ و مساحت زیادی دارد ، به شما پیشنهاد می کنیم تا این کار را به مجموعه ها و شرکت های فعال و با تجربه در این زمینه بسپارید. شرکت کارینو سبز با تکیه بر مهارت متخصصان فضای سبز و طراحان خوش ذوق مجموعه ، بهترین و ایده آل ترین فضای سبز را در ابتدا برای کارفرمای گرامی طراحی نموده و در صورت تایید ایشان با عالی ترین گیاهان و تجهیزات آن را اجرا می نماید.

سخن پایانی

اجرای یک فضای سبز می تواند به عنوان عاملی برای ایجاد نشاط و شادابی برای افراد و محیط باشد . فضای سبز فارغ از هر مساحت و متراژی که دارد می تواند سبب تولید اکسیژن و کاهش دمای محیط شود. کارشناسان شرکت کارینو سبز با بهره بردن از سال ها تجربه در زمینه ی طراحی و اجرای فضای سبز و اجرای متعدد پروژه های فضای سبز ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره ی 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . با کارینو سبز ، زندگی سبز را تجربه کنید . 

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما