شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

نگهداری از روف گاردن

پس از طراحی و اجرای روف گاردن ، مهم ترین کار رعایت اصول نگهداری از روف گاردن می باشد. نگهداری از روف گاردن مراحل مختلفی دارد که علاوه بر حفظ نشاط گیاهان سبب افزایش طول عمر آن ها و تجهیزات روف گاردن می گردد. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله به بیان و بررسی این اصول پرداخته اند. امیدواریم تا از مطالعه ی این مقاله لذت ببرید.

نگهداری از روف گاردن

انجام این عمل باید بصورت منظم صورت پذیرد. به طور کلی نیاز است چند وقت یکبار پیچ و مهره های روف گاردن را چک نمایید و در مواقع مورد نیاز به سفت کردن و یا تعویض آن ها بپردازید. در صورت مشاهده ی علائم زنگ زدگی نیز سریع باید نسبت به رفع آن ، از ضد زنگ یا رنگ های پوششی استفاده نمود.

نگهداری از روف گاردن

نگهداری از لایه بندی روف گاردن

لازم است تا زیرسازی و لایه بندی روف گاردن حداقل سالی یک بار مورد بررسی قرار گیرد. هر گونه ترک ، سوراخ یا فرسودگی باید سریعا تعمیر شود. برای اینکار بهتر است تا با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت نمایید. استفاده از مواد با کیفیت در این مرحله سبب افزایش طول عمر لایه بندی روف گاردن می گردد. 

نگهداری از خاک روف گاردن

برای حفظ رطوبت و کاهش تبخیر بهتر از محافظ کننده های خاک مانند مولچ استفاده گردد. از برگ های خشک می توان به عنوان کود و کمپوست استفاده نمود. آبیاری به اندازه ، به ویژه استفاده از سیستم آبیاری هوشمند می تواند کمک زیادی برای حفظ سلامت فضای سبز باشد.

نگهداری روف گاردن

نگهداری از سیستم آبیاری روف گاردن

یکی از مهم ترین اقدامات برای نگهداری از روف گاردن ، سیستم آبیاری قطره ای می باشد. وجود عیب در سیستم آبیاری می تواند سلامت گیاهان را به خطر بیاندازد. در هنگام بازدید های دوره ای برای بررسی این سیستم ، باید به بازرَسی از لوله ها ، شیرآلات و تعویض قطعاتی که ممکن است فرسوده شده باشند بپردازیم. استفاده از سیستم آبیاری قطره ای متناسب با شرایط آب و هوایی میتواند بسیار بر روی حفظ شادابی و نشاط فضای سبز موثر می باشد.

نگهداری از مبلمان روف گاردن

مبلمان اجرا شده در روف گاردن بهتر است با استفاده از متریال مقاوم ساخته شده باشند. برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و بارش باران جهت حفاظت از آن ها بهتر است در قسمت سایه بان کار شوند و یا در صورت نبود سایه بان به اجرای هرچه سریع تر آن اقدام نمایید. برای جلوگیری از آسیب بوسیله ی رطوبت نیز از رنگ های پوششی و ضد زنگ استفاده نمایید.

هزینه نگهداری روف گاردن

اصول نگهداری از روف گاردن در فصول سرد

در مورد فصول سرد سال ، پر اهمیت ترین نکته در نگهداری از روف گاردن موضوع گیاهان اجرا شده در آن می باشد. در این مدت در صورت امکان گیاهان به فضای داخلی برده شوند یا از لایه های محافظتی بر روی آن ها استفاده شود.انتخاب و کاشت گیاهان مقاوم در روف گاردن نسبت به شرایط آب و هوایی سرد، نیازمند تخصص و دانش گیاه شناسی میباشد که میتوانید از مشاوره کارشناسان کارینو سبز بهره ببرید و از اتلاف وقت و هزینه جهت نگهداری از گیاهان روف گاردن در فصول سرد سال جلوگیری نمایید.

هزینه نگهداری از روف گاردن

هزینه های مربوط به نگهداری از روف گاردن می تواند به عوامل متنوعی بستگی داشته باشد. اولین و مهم ترین آن متراژ و مساحت پروژه ی روف گاردن می باشد. عامل بعدی مربوط به تعداد اِلمان های اجرا شده است. با بالا رفتن تعداد اِلمان ها، هزینه ی نگهداری از روف گاردن نیز بالا می رود. مورد بعدی خدمات نگهداری از گیاهان روف گاردن، وجود گیاهان حساس و کمیاب و پوشش گیاهی متراکم از عوامل تاثیر گذار در هزینه نگهداری از روف گاردن میباشد. 

نگهداری از روف گاردن

سخن پایانی

رعایت اصول نگهداری از روف گاردن علمی تخصصی می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی حفظ سلامت گیاهان و طول عمر کلی روف گاردن داشته باشد. عقد قرارداد برای بازرسی دوره ای و ارائه ی خدمات نگهداری از جمله خدمات شرکت کارینو سبز می باشد. کارشناسان ما با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و استعلام روز قیمت ها با شماره تلفن 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید. با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید.

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما