شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

محوطه سازی باغ

با پیشرفت روز افزون صنعت محوطه سازی ، طراحی و اجرای آن امری ضروری برای ایجاد فضای سبز می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونگی محوطه سازی باغ آشنا سازیم . امیدواریم تا با مطالعه ی این مقاله اطلاعات مفیدی را در زمینه ی اجرای محوطه سازی باغ کسب نمایید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

محوطه سازی باغ

محوطه سازی باغ چیست؟

اجرای فضای سبز در باغ و طراحی و اجرای دیگر اِلمان های محوطه سازی برای تکمیل آن ، به طور کلی محوطه سازی باغ نام دارد. مهندسان اجرایی شرکت کارینو سبز با توجه به سلیقه ، نظرات کارفرما و همچنین مقدار بودجه ی اختصاص داده شده توسط کارفرما برای پروژه ، می توانند محوطه سازی باغ شما را به بهترین و به روز ترین شکل ممکن طراحی و اجرا نمایند.

طراحی محوطه سازی باغ

اِلمان های مورد استفاده در محوطه سازی باغ

جهت اجرا و تکمیل نمودن محوطه سازی باغ ، می توانید از اِلمان های متنوعی استفاده نمایید. استفاده از هر یک از اِلمان های زیر به سلیقه کارفرما و میزان بودجه ی اختصاصی داده شده برای پروژه بستگی دارد :

آبنما در اجرای محوطه سازی باغ

آبنما در متریال های متنوعی قابل اجرا می شود که برای محوطه سازی باغ ، آبنمای سنگی محبوب ترین نوع است. به صورت کلی اجرای آبنما در محوطه سازی باغ، یکی از فعالیت های ضروری و کلیدی است. 

اجرای محوطه سازی باغ

آلاچیق در اجرای محوطه سازی باغ

 برای ایجاد فضایی جهت استراحت و لذت بردن از طبیعت، اجرای آلاچیق گزینه ای بسیار عالی و جذاب است.

قلوه سنگ در اجرای محوطه سازی باغ

برای تعیین مسیرهای دسترسی و تعیین حریم راه رو ها ، استفاده از قلوه سنگ ها در اندازه و رنگ های متنوع، روشی بسیار زیبا و مقرون به صرفه می باشد.

المان ها در محوطه سازی باغ

فلاورباکس در اجرای محوطه سازی باغ

اجرای فلاورباکس از جمله اِلمان های بسیار محبوب برای تکمیل محوطه سازی باغ می باشد که استفاده از آن بسیار رایج می است.

نورپردازی در اجرای محوطه سازی باغ

برای بهره بردن از زیبایی های محوطه سازی باغ در شب ، اجرای نور پردازی لازم و ضروری می باشد. استفاده از لامپ های ال ای دی می تواند در جهت کاهش هزینه های محوطه سازی موثر باشد.

باربیکیو در اجرای محوطه سازی باغ

باربیکیو اِلمانی کاربردی می باشد که استفاده از آن جهت پخت غذا در باغ ، طرفداران خاص خود را دارد.

مزایای محوطه سازی باغ

مزایای محوطه سازی باغ

طراحی و اجرای محوطه سازی برای باغ مزیت های فراوانی دارد که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره ای خواهیم داشت :

  • کاهش استرس و ایجاد حس آرامش و انرژی مثبت در افراد
  • افزایش ارزش افزوده باغ
  • افزایش نظم و زیبایی در باغ
  • ایجاد یک محیط جهت استراحت افراد و برگزاری دورهمی ها و مهمانی ها

محوطه سازی باغ کوچک

محوطه سازی باغ کوچک

محوطه سازی باغ برای هر متراژی قابل طراحی و اجرا می باشد. اگر چه شاید در باغ های کوچک با محدودیت هایی رو به رو باشیم اما این بدان معنا نیست که محوطه سازی در این فضاها امکان پذیر نمی باشد. در باغ های کوچک تمامی طراحی ها باید به گونه ای باشد که بتوان از تمامی فضا به شکلی کاربردی استفاده نمود. در این راستا استفاده از اِلمان هایی که به صورت چند منظوره هستند، انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد. میتوان با استفاده از رنگ های روشن در فضاهای کوچک ،در جهت بزرگتر دیده شدن محوطه بهرمند شد. 

محوطه سازی باغ بزرگ

محوطه سازی باغ میوه

برای محوطه سازی باغ میوه باید به گونه ای عمل نمود که درختان، فضای مناسب، جهت رشد و ادامه ی حیات خود را داشته باشند. مسیرهای دسترسی باید به گونه ای طراحی شوند که امکان رسیدگی به گیاهان از جمله هرس و کوددهی و بهره بردن از میوه های ، بدون آسیب به فضای سبز به راحتی آمکان پذیر باشد. ایجاد فضاهایی جهت استراحت بوسیله ی اجرای آلاچیق ، آبنما در باغ های میوه، از جمله پرطرفدارترین اِلمان های میباشد.

محوطه سازی باغ میوه

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

برای اجرای فضای سبز و محوطه سازی در باغ با هزینه های پایین تر می توان روش های متنوعی را به کار گرفت. عامل اول استفاده از گیاهان ارزان و رونده می باشد که نیاز به نگهداری خاصی نداشته باشد. عامل بعدی می تواند انتخاب متریال برای اجرای اِلمان های محوطه سازی باشد. انتخاب تعداد پایین اِلمان های محوطه سازی، بسیار بر روی پایین آمدن هزینه ها موثر است.

محوطه سازی باغ با هزینه کم

سخن پایانی

محوطه سازی باغ یکی از روش های نوین در جهت زیباسازی و استفاده بهینه از فضاهای بلااستفاده در باغ می باشد. کارشناسان شرکت کارینو سبز با تکیه بر آخرین متدهای روز دنیا و تجربه ی متعدد در اجرای موفق پروژه های محوطه سازی باغ ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید.

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما