شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

خدمات نگهداری فضای سبز

همانطور که می دانید مهم ترین موضوع پس از اجرای اِلمان های مختلف در طراحی و اجرای محوطه سازی ، نگهداری از آن ها میباشد.خدمات نگهداری باید به شکل اصولی و درست انجام شود که خواستار تجربه و مهارت بالا در این زمینه میباشد. در این مقاله به توضیح خدمات نگهداری توسط شرکت کارینو سبز خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


خدمات نگهداری فضای سبز

بهره بردن از خدمات نگهداری برای فضای سبز امری مهم و ضروری میباشد، زیرا تمامی گیاهان و درختان پس از کاشت نیازمند مراقبت و نگهداری هستند. حال می توانیم این نگهداری و مراقبت ها را به دو بخش خدمات نگهداری مستمر و هر روزه و خدمات نگهداری دوره ای تقسیم نمود.

  1. مستمر : این دسته از خدمات به مواردی اشاره دارد که نیاز به تکرار هر روزه برای گیاهان دارد. آبیاری و نظافت فضای سبز از جمله کارهایی می باشد که باید هر روز برای گیاهان صورت گیرد .
  2. دوره ای : خدماتی که برای گیاهان بصورت دوره ای مورد نیاز است.عملیات هرس ، تقویت ریشه و رشد گیاهان ،مبارزه با آفات، سمپاشی و کوددهی را می توان در این دسته قرار داد.

برای انجام این خدمات برای فضای سبز خود بهتر است تا با یک شرکت ارائه دهنده خدمات در این حوزه قرارداد داشته باشید تا با خیال راحت از شادابی فضای سبز خود لذت ببرید. شرکت کارینو سبز می تواند با ارسال کارشناسان فضای سبز در این زمینه شما را یاری نماید.

خدمات نگهداری شامل چه مواردی می شود ؟

در اجرای خدمات نگهداری باید به تفاوت نیازهای هر گیاه توجه داشته باشیم. در این بخش به بیان موارد کلی که در خدمات نگهداری ارائه می شوند، خواهیم پرداخت :

  • بررسی دوره ای گیاهان و تشخیص بیماری و آفات احتمالی
  • استفاده از سموم متناسب با آفات 
  • داشتن برنامه دوره ای دقیق برای زمان کوددهی متناسب با نیازهای هر گیاه
  • هرس در زمان های مناسب جهت رشد بهتر

انواع هرس در خدمات نگهداری فضای سبز

انواع هرس به دو بخش تقسیم می شود که هر کدام زمان مخصوص به خود را دارند . در این قسمت به توضیح هر کدام می پردازیم :

  1. هرس زمستانه : این هرس که در اصطلاح به هرس سیاه معروف می شود در زمانی انجام می شود که گیاه تمام برگ های خود را از دست داده باشد. بهترین زمان برای این نوع هرس، اواخر فصل سرد سال می باشد.
  2. هرس تابستانه : این هرس که به آن هرس سبز می گویند در فصل رشد گیاه صورت می گیرد و قسمت های خشکیده گیاه را از آن جدا می نماییم.

خدمات نگهداری برای اِلمان های دیگر

شرکت کارینو سبز به جز ارائه ی خدمات نگهداری برای فضای سبز ، برای اِلمان هایی همچون دیوار سبز طبیعی و فلاورباکس هایی که دارای گیاهان طبیعی هستند نیز خدمات نگهداری به کارفرمایان محترم ارائه می نماید. برای قسمت نگهداری مستمر که شامل آبیاری میباشد ،بهتر است از سیسم آبیاری قطره ای هوشمند استفاده نمود. اما در خصوص نگهداری دوره ای که معمولا بصورت ماهانه صورت می گیرد بهتر است با شرکت های خدمات نگهداری فضای سبز که دارای تجربه و مهارت در این زمینه هسند قراردادی را ثبت نمایید. 

هزینه ارائه خدمات نگهداری

هزینه ای که برای دریافت این خدمات می پردازید به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر قدر متراژ و مساحت فضای مورد نظر بالاتر باشد زمان و تعداد نیروی بیشتری را نیاز دارد در نتیجه هزینه کلی نگهداری بیشتر می شود از دیگر عامل تاثیرگذار، تراکم و تعداد گیاهان و درختان در فضای موردنظر میباشد و همچنین مهم ترین عوامل در هزینه خدمات نگهداری، شرایط خاص برخی از گیاهان کمیاب که نگهداری از آن ها نیازمند هزینه های بیشتری است.

سخن پایانی

دریافت خدمات نگهداری برای اِلمان های مختلف مانند دیوار سبز طبیعی ، فضای سبز و محوطه سازی امری ضروری محسوب می شود زیرا در صورت عدم توجه به این مورد ، طول عمر مفید این گیاهان کاهش خواهد یافت و کارفرمای گرامی متحمل هزینه های فراوانی خواهد شد. 

ارائه خدمات نگهداری فضای سبز با کارینو سبز

کارشناسان شرکت کارینو سبز با تجربه بالا در زمینه ی ارائه ی خدمات نگهداری ، آماده ی ارائه ی مشاوره و راهنمایی رایگان و عقد قرار داد در این زمینه با شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید.

 با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما