شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

قلوه سنگ رودخانه ای

یکی از به صرفه ترین و بهترین انتخاب ها برای تکمیل زیبایی محوطه سازی استفاده از  قلوه سنگ های رودخانه ای می باشد. این سنگ ها که در اندازه ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشند می توانند جذابیت زیادی را به محیط اطراف هدیه دهند. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله به جمع آوری اطلاعات مفیدی در رابطه با سنگ های قلوه ای پرداخته اند. امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت ببرید.

قلوه سنگ رودخانه ای

سنگ قلوه ای چیست ؟

سنگ قلوه ای یا رودخانه ای به سنگ هایی گفته می شود که به طور طبیعی در کف رودخانه ها موجود بوده و به وسیله ی جریان آب صیقلی و صاف می شوند. با پیشرفت و گسترش محوطه سازی و برای حفاظت از محیط زیست ، قلوه سنگ ها از کف رودخانه جمع آوری نمی شوند ، بلکه سنگ های معدن با قطعات بزرگ به کارخانه ها انتقال داده می شود و بوسیله ی دستگاه های مخصوص به قطعات کوچک تبدیل می شوند. پس با شبیه سازی عملیاتی که در رودخانه ها رخ می دهد، سنگ ها به شکل قلوه سنگ های موجود در طبیعت در می آیند. 

خرید قلوه سنگ رودخانه ای

کاربرد قلوه سنگ های رودخانه ای

در طراحی و اجرای محوطه سازی ، استفاده از قلوه سنگ های سفید و مشکی بسیار رایج می باشد. در ادامه به بیان کاربردهای قلوه سنگ خواهیم پرداخت :

قیمت سنگ رودخانه ای

مزایای قلوه سنگ

استفاده و اجرای قلوه سنگ برای تکمیل محوطه سازی دارای مزایای زیادی می باشد که در این بخش به بررسی این مزیت ها اشاره می نماییم :

  1. افزایش زیبایی های بصری محوطه سازی و اجرای فضای سبز
  2. قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  3. جلوگیری کردن از رشد علف های هرز
  4. حفظ رطوبت خاک
  5. دوام و استحکام بالا

قلوه سنگ رودخانه ای سفید

سایزبندی سنگ های قلوه ای رودخانه ای

قلوه سنگ های در سایزهای متنوعی، متناسب با کاربری و سلیقه ی کارفرما در بازار وجود دارند. در این قسمت رایج ترین سایزبندی موجود در بازار را برای شما معرفی می نماییم :

  • سایز 1تا 2 (بادامی)
  • سایز 3 تا 5 (گردویی)
  • سایز 6 تا 8 (تخم مرغی)
  • سایز 9 تا 12 (پرتقالی)

سنگ قلوه ای

رنگ بندی قلوه سنگ رودخانه ای

همانطور که قلوه سنگ ها در سایزهای متنوعی ارائه می شوند در رنگ بندی نیز دارای تنوع بالایی می باشند. سفید و مشکی_طوسی رایج ترین و پرطرفدارترین رنگ های انتخابی توسط کارفرمایان برای پروژه ها است. رنگ های زرد ، سبز ، نارنجی و قرمز نیز دیگر انواع سنگ های قلوه ای می باشند که در مقاله ی قلوه سنگ رنگی به تفصیل به آن پرداخته ایم.

خرید قلوه سنگ رودخانه ای سفید

چه مقدار سنگ قلوه نیاز دارید؟

یکی از موضوعات مهمی که همواره برای کارفرمایان و مشتریان سنگ های قلوه ای مطرح می باشد مقدار سنگ قلوه ی مورد نیاز برای متراژ مورد نظرشان می باشد. برای هر متر مربع قلوه سنگ در سایزهای بزرگ به تقریبا 90 کیلوگرم و در سایزهای کوچک تقریبا به 120 کیلوگرم سنگ نیاز دارید. لازم به ذکر است که این مقدارها حدودی بوده و برای اطمینان می توانید از کارشناسان کارینو سبز برای بازدید از محل مورد نظرتان کمک و یاری بخواهید.

قیمت قلوه سنگ رودخانه ای سفید

چه عواملی بر روی قیمت قلوه سنگ تاثیر دارند ؟

در این قسمت مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر رووی قیمت قلوه سنگ را برای شما بیان می نماییم :

  • سایز و اندازه
  • کیفیت نوع سنگ معدن اولیه
  • رنگ بندی و فراوانی آن
  • مقدار مورد نیاز

خرید سنگ قلوه ای مشکی

سخن پایانی

قلوه سنگ ها در عین سادگی ، اقتصادی بودن و راحتی در تهیه می توانند زیبایی فراوانی را به فضای مورد نظر شما هدیه دهند. کارشناسان شرکت کارینو سبز با تجربه سال ها اجرای قلوه سنگ در پروژه های متنوع آماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . زندگی سبز با کارینو سبز

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما