شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

هزینه اجرای آبنما

یکی از مهم ترین موضوعات در اجرای هر اِلمانی برای تکمیل محوطه سازی ، قیمت و هزینه ی اجرای آن می باشد. هزینه ی اجرای آبنما نیز به عنوان یکی از پرطرفدارترین اِلمان های محوطه سازی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله قصد دارند تا اطلاعات مفیدی را در خصوص هزینه اجرای آبنما در اختیار شما قرار دهند . با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه اجرای آبنما

با گسترش صنعت محوطه سازی ، برای طراحی و اجرای آبنما با گزینه های متنوعی رو به رو هستیم که هر کدام از آن ها می توانند بر روی قیمت و هزینه ی اجرای آبنما ، تاثیرگذار باشد. در این بخش به بیان و بررسی این عوامل خواهیم پرداخت :

  • ابعاد و متراژ مورد نظر برای اجرای آبنما اولین و مهم ترین عامل در کاهش یا افزایش هزینه های مربوط به آن است.
  • از آنجایی که امروزه آبنماها در متریال های متنوعی طراحی و اجرا می شوند ، انتخاب هر یک از متریال ها مستقیما بر روی قیمت نهایی آبنما تاثیرگذار می باشد.
  • تهیه هر یک از تجهیزات آبنما ، اینکه ساخت کدام کشور و با چه کیفیتی باشند، به طور کلی بر روی قیمت آبنما اثر گذار است.
  • انتخاب نوع طراحی آبنما و سفارشی بودن یا ساده بودن طرح مورد نظر بسیار می تواند زمان اجرای آن و در نتیجه هزینه ی اجرای آن را افزایش دهد.
  • قدرت حرکت آب در آبنما نیز می تواند بر روی قیمت آن اثر داشته باشد. برای آبنماهایی که ارتفاع یا پهنای آن ها بیشتر است و نیاز به حوضچه های آبی بیشتری دارند ، باید مقدار بودجه ی بالاتری در نظر گرفت. 
  • تعداد پمپ ها ، نازل ها و دیگر تجهیزاتی که برای اجرای یک آبنما باید تهیه شود نیز می تواند عامل مهمی برای تاثیر در قیمت آبنما باشد.

هزینه نورپردازی آبنما

یکی از هزینه های جانبی در اجرای آبنما ، هزینه ی نورپردازی آن می باشد. نورپردازی برای آبنما از عواملی است که در نمایان شدن زیبایی های آن مخصوصا در هنگام شب موثر است. نوع نورپردازی ، تعداد لامپ ها و طراحی آن همگی از عوامل تاثیر گذار ثانویه بر روی قیمت کلی آبنما می باشند. پیشنهاد می کنیم تا حتما قسمتی از بودجه ی خود را برای اجرای نورپردازی آبنما اختصاص دهید.

اجرای آبنما با کمترین هزینه

کارشناسان و مهندسان اجرایی شرکت کارینو سبز با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی اجرای آبنما ، قادر هستند تا با هر مقدار بودجه ای که توسط کارفرمای گرامی برای اجرای پروژه ی آبنما اختصاص داده شده است ، زیباترین و بهترین آبنما را طراحی و اجرا نمایند. برای این کار کافیست تا مقدار بودجه ی مورد نظرتان را با مشاوران ما در میان بگذارید تا ایده آل و کاربردی ترین طرح را در کمترین زمان به شما کارفرمای گرامی پیشنهاد دهند.

هزینه نگهداری از آبنما

مانند هر اِلمان دیگری در محوطه سازی و اجرای فضای سبز ، آبنما نیز پس از اجرا نیاز به نگهداری دارد . برای نگهداری از آبنما بازدیدهای دوره ای از تجهیزات و نازل ها لازم و ضروری می باشد. این کار سبب می شود تا آسیب های احتمالی به سازه در همان مراحل ابتدایی توسط کارشناسان تشخیص داده شود و بتوان آن ها را با هزینه های کمتری تعمیر یا ترمیم نمود. بازدیدهای دوره ای معمولا بصورت 6 ماه یکبار بوده و در آن تجهیزات، گرفتگی لوله و نازل ها توسط کارشناسان بررسی می شود.

سخن پایانی

موضوع مهمی که همواره توسط کارفرمایان مورد توجه قرار می گیرد هزینه ی اجرای آبنما می باشد. متخصصان و کارشناسان کارینو سبز در هر ساعت از شبانه روز آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی به شما کارفرمای گرامی در زمینه ی تعیین قیمت و بررسی حدودی میزان بودجه برای پروژه مورد نظرتان می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما