شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

هزینه اجرای روف گاردن

برای اجرای هر پروژه ای در محوطه سازی همواره موضوع هزینه های آن بسیار مهم و تعیین کننده می باشد. پیش از اقدام برای اجرای روف گاردن نیز ، لازم است تا تمامی هزینه های اجرای روف گاردن مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله به بیان عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه های لازم جهت شروع یک پروژه ی روف گاردن را برای شما کارفرمای گرامی بیان می نماییم تا با آگاهی کامل برای این کار اقدام نمایید، با ما همراه باشید.

هزینه اجرای روف گاردن

نحوه محاسبه ی هزینه های اجرای روف گاردن

در ابتدا باید بگوییم که بهتر است این مسیر را با افراد دارای مهارت و تجربه در اجرای روف گاردن شروع نمایید. متخصصان شرکت کارینو سبز در ابتدا از محل پروژه بازدید به عمل می آورند و با توجه به عوامل تاثیر گذار در هزینه های یک پروژه ی اجرای روف گاردن لیستی از تمامی موارد مورد نیاز را به شما کارفرمای گرامی ارائه داده تا با بررسی و نهایی نمودن آن برای شروع پروژه اقدامات لازم صورت پذیرد. از عوامل موثر در محاسبه ی هزینه های اجرای روف گاردن می توان به عوامل زیر اشاره نمود :

  • طراحی روف گاردن و مقدار پیچیدگی و سفارشی بودن آن
  • محل پروژه ی روف گاردن
  • مساحت و متراژ روف گاردن
  • تعداد اِلمان های مورد نظر کارفرما برای اجرا
  • میزان و نوع پوشش گیاهی
  • تجهیزات لازم برای کف سازی نسبت به سلیقه کارفرما
  • در نظر گرفتن نوع آبیاری که به صورت اتوماتیک یا دستی باشد.

قیمت روف گاردن

هزینه های روف گاردن بر اساس مراحل اجرا

اجرای یک پروژه ی روف گاردن دارای مراحل مختلفی می باشد که هر کدام دارای هزینه های مختص به خود می باشند. در ادامه به هزینه های هر یک از این مراحل خواهیم پرداخت :

نقشه برداری و طراحی پلان

هزینه های مربوط به این مرحله به صورت متری محاسبه شده و طراح محترم مجموعه طرحی سه بعدی ، منطبق با نظرات کارفرما و امکانات اجرا، ارائه می نماید . در این مرحله 2 الی 3 طرح با هزینه های اجرایی مختلف به کارفرما ارائه شده تا با توجه به بودجه و سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب نماید.

آماده سازی

در این مرحله باید آنتن ، ماهواره ها و دیگر تاسیسات موجود بر روی بام جابجا شده و در محل دیگری مجددا را اندازی شوند. هزینه ی این کار نیز بر روی هزینه ی نهایی اجرای روف گاردن محاسبه می گردد.

قیمت اجرای روف گاردن

آهن کشی ، برق کشی ، لوله کشی در هزینه اجرای روف گاردن

هزینه های مربوطه به برق کشی به صورت متری محاسبه شده و بستگی به مقدار کابل استفاده شده در پروژه دارد . هزینه های لوله کشی آب به منظور اجرای آبیاری اتوماتیک و یا مه پاش بوده و اجرای لوله کشی گاز به منظور تامین گاز برای آتشدان یا باربیکیو می باشد. آهن کشی در اجرای کف سازی روف گاردن نیز بصورت متری محاسبه خواهد شد.

لایه زهکشی در در هزینه اجرای روف گاردن

برای اجرای گل ها و گیاهان لازم است تا لایه های زهکشی ، ژئوتکستایل و فیلتر خاک نیز در اجرای کف سازی روف گاردن اجرا شوند. کشور سازنده این تجهیزات و کیفیت آن تعیین کننده ی هزینه های مربوط به این قسمت می باشند. اجرای لایه های روف گاردن در این مرحله می باشد.

هزیه روف گاردن

اجرای فضای سبز در هزینه اجرای روف گاردن

برای تعیین هزینه ها در این قسمت ، علاوه بر تعداد و تراکم گل و گیاهان ، باید به نوع آن ها نیز توجه نمود. فراوانی و یا کمیاب بودن هر یک از آن ها برای اجرای فضای سبز در روف گاردن سبب کاهش یا افزایش هزینه های نهایی خواهند شد.

ساخت اِلمان ها و جزئیات اجرایی در هزینه اجرای روف گاردن

در اجرای روف گاردن می توان اِلمان های متنوعی را اجرا نمود که به تفصیل در مقالات دیگر به آن پرداخته ایم. اجرای اِلمان هایی نظیر دیوار سبز ، آلاچیق ، آبنما و فلاورباکس و مبلمان بسیار مرسوم و پرطرفدار می باشد. اجرای هر یک از این الِمان ها و تعیین متریال های ساخت آن ها به صورت جداگانه بر روی هزینه های روف گاردن تاثیرگذار می باشند.

هزینه طراحی روف گاردن

نورپردازی در هزینه اجرای روف گاردن

اجرای نورپردازی برای زیبایی و جذابیت روف گاردن به هنگام شب و تاریکی هوا لازم و ضروری می باشد . اجرای چراغ های دفنی و یا پارکتی در کف و یا ریسه های ال ای دی از جمله پرطرفدارترین روش های نورپردازی می باشند که هر کدام هزینه های مربوط به خود را دارند 

هزینه ساخت روف گاردن

سخن پایانی

مقدار بودجه ی اختصاص داده شده توسط کارفرما برای پروژه های محوطه سازی و روف گاردن بسیار تاثیرگذار می باشد. شرکت کارینو سبز با ارائه ی لیستی معین و شفاف از تمامی هزینه های مربوط به اجرای روف گاردن ، شما را در انتخاب بهترین شکل اجرای روف گاردن با مقدار بودجه ی مورد نظرتان یاری می نماید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با شماره تلفن 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید. با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید.

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما