شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

آبنما خانگی

همانطور که در مقاله ی طراحی و اجرای آبنما به آن اشاره کردیم ، آبنماها دارای انواع گوناگونی می باشند. یکی از محبوب ترین مدل های آن ، آبنمای خانگی است. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله قصد دارند تا شما را با آبنمای خانگی آشنا سازند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

آبنما خانگی چیست ؟

در گذشته آبنماها به علت بزرگ و جاگیر بودنشان فقط در فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گرفتند. اما با پیشرفت صنعت محوطه سازی طراحان توانستند تا آبنماهای کوچک تری را با هزینه های پایین طراحی و اجرا نمایند و آن ها را در فضاهای داخلی اجرا نمایند. این سازه های کوچک علاوه بر وزن سبک و هزینه های پایین در اجرا ، دیگر نیازی به لوله کشی و استفاده از تجهیزات ندارند.

انواع آبنما خانگی

آبنماهای خانگی به طور کلی به آبنمای دیواری ، فواره ای و آبشاری تقسیم می شوند. جنس آبنما بر اساس سلیقه ی کارفرما می تواند از سنگ ، فلز ، پلی استر و ... باشد. در انتخاب هر کدام از متریال و هر کدام از شکل های اجرای آبنمای خانگی بهتر است تا از هماهنگی آن با سایر وسایل و دکوراسیون اطمینان حاصل فرمایید.

مزایای آبنما خانگی

طراحی و اجرای آبنمای خانگی مزیت های زیادی دارد . در این به بیان و بررسی این مزایا می پردازیم :

  • خنک نمودن فضا در فصول گرم سال
  • ایجاد صدای آرامش بخش با استفاده از جریان آب
  • زیبایی بخشیدن به فضا
  • ایجاد نشاط و شادابی در افراد

 آبنما خانگی و فضای سبز

برای زیباتر جلوه دادن آبنمای خانگی می توان در اطراف آن از فضای سبز و گیاهان مختلف داخلی استفاده نمود. انتخاب گیاهانی که در نزدیکی آبنما اجرا می شوند باید با دقت صورت گیرد. گیاهانی مانند سرخس و پیچک که فضای مرطوب را برای رشد ترجیح می دهند برای زیباسازی فضای اطراف آبنما مناسب می باشند. در صورت تمایل می توان از گیاهان رنگ نیز بدین منظور استفاده نمود.

آبنمای خانگی و نورپردازی

طراحی و اجرای نورپردازی می تواند سبب افزایش جذابیت آن شود . نورپردازی مناسب باعث می شود تا آبنمای خانگی در شب نیز زیبایی های خود را نمایان سازد. اجرای یک نورپردازی ایده آل، حتی در ساده ترین حالت و ترکیب آن با عنصر آب ، می تواند انتخاب بسیار خلاقانه و هوشمندانه ای برای آبنمای خانگی شما عزیزان باشد. متخصصین کارینو سبز با تجربه بالای خود می توانند نمای فوق العاده جذابی از آبنما خانگی را به همراه استفاده از نورپردازی به شما ارائه دهند.

آبنمای خانگی و قابلیت جابجایی

یکی از قابلیت هایی که آبنماهای خانگی را از دیگر آبنماها متمایز می سازد قابلیت جابجایی آن می باشد. به طور مثل ممکن است در هنگام حضور مهمانان تمایل داشته باشید تا آبنما را در پذیرایی قرار دهید. یا در هنگام خواب یا حتی در هنگام مطالعه آبنما را در اتاق خواب قرار داده و از نور آن به عنوان چراغ خواب یا چراغ مطالعه استفاده نمایید. در این صورت بهترین انتخاب برای شما یک آبنمای خانگی می باشد.

قیمت آبنما خانگی

هزینه و قیمت اجرای آبنما تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. نوع متریال انتخابی ، پیچیدگی یا سادگی طرح انتخابی ، ابعاد و اندازه ی آبنمای خانگی همگی از مهم ترین دلایل موثر در کاهش یا افزایش قیمت این اِلمان محبوب می باشند. 

سخن پایانی

آبنمای خانگی از زیباترین اِلمان های محوطه سازی محسوب می شود که طراحی و اجرای آن می تواند شادابی را برای افراد و محیط به ارمغان آورد. کارشناسان شرکت کارینو سبز بام سازان با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی اجرای آبنمای خانگی ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با شماره 09914515191 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . 

با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید.

سوالات متداول

آبنمای خانگی می تواند از چه متریالی باشد؟

آبنمای خانگی را می توان در متریال های متنوعی همچون شیشه ، سنگ ، فلز و ... اجرا نمود .

آبنمای خانگی در چه شکل هایی ارائه می شوند؟

آبنماهای خانگی در شکل های ایستاده ، رومیزی و دیواری می توانند طراحی و اجرا گردند .

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما