شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

قلوه سنگ رنگی

علاوه بر رنگ سفید ، مشکی و طوسی هم از رنگ های رایج قلوه سنگ می باشد، قلوه سنگ ها در رنگ های دیگری نیز بطور طبیعی موجود است. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله قصد دارند تا اطلاعات مفیدی را در زمینه ی قلوه سنگ های رنگی در اختیار شما قرار دهند. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

قلوه سنگ رنگی

سنگ رنگی رودخانه ای چیست؟

قلوه سنگ های رنگی رودخانه ای ترکیبی از سنگ های متنوعی همچون تراورتن ، مرمریت و مرمر است. این قلوه سنگ ها شامل سنگ های رگه دار ، یکدست ، موج دار و بی موج می باشند و رنگ های متنوعی همچون سبز ، قرمز ، نارنجی و طوسی و ... را شامل می شوند.

قلوه سنگ رودخانه ای رنگی

قلوه سنگ رنگی چه کاربردی دارد؟

قلوه سنگ های رنگی بسیار بر روی زیبایی محیط تاثیرگذار می باشند. بنابراین کاربردهای فراوانی در جهت تزئین و تکمیل محوطه سازی دارند. در این بخش به برخی از پرطرفدارترین کاربردهای آن خواهیم پرداخت :

خرید قلوه سنگ رنگی

مزایای قلوه سنگ رنگی

استفاده از قلوه سنگ ها دارای مزایای فراوانی است. اولین و مهم ترین مزیت اجرای قلوه سنگ ها قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ی آن ها می باشد . مزیت دوم قلوه سنگ ها، فراوانی و در دسترس بودن آن ها در رنگ ها ی مختلف و سایزبندی متنوع است. از مزایای دیگر قلوه سنگ ها زیبایی آن ها در عین سادگی بوده و دارای مقاوت بالایی نسبت به دیگر متریال های محوطه سازی می باشد.

خرید قلوه سنگ رودخانه ای رنگی

قیمت قلوه سنگ رنگی

از نظر هزینه و قیمت ، قلوه سنگ های رنگی دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه قلوه سنگ رودخانه ای سیاه و سفید می باشند. دلیل بالاتر بودن قیمت اینگونه سنگ ها ، فراوانی کمتر آن ها نسبت به سنگ های دیگر است. وقتی سنگ معدن اولیه ی رنگی، خاص تر باشد نمونه های کوچک فرآوری شده ی آن به همان نسبت قیمت بالاتری خواهند داشت.

قیمت قلوه سنگ رودخانه ای رنگی

سایز بندی قلوه سنگ رنگی

همانطور که در مقاله ی قلوه سنگ رودخانه ای به آن اشاره شد ، اینگونه سنگ ها دارای تنوع بالایی در سایزبندی می باشند. قلوه سنگ های رنگی نیز مانند سایر قلوه سنگ ها دارای سایزبندی هستند که در ادامه به آن ها اشاره ای خواهیم داشت :

  • سایز بادامی یا 1 تا 2 سانتی متر
  • سایز گردویی یا 3 تا 5 سانتی متر
  • سایز تخم مرغی یا 6 تا 8 سانتی متر
  • سایز پرتقالی یا 9 تا 12 سانتی متر

قیمت قلوه سنگ رنگی

رنگ های متنوع قلوه سنگ

قلوه سنگ ها دارای رنگ های متنوعی می باشند . ارزش این سنگ ها به دارا بودن رنگ طبیعی است. رنگ هایی همچون نارنجی ، آبی ، سبز ، زرد و قرمز از جمله طیف گسترده ی رنگ های قلوه سنگ ها می باشد. لازم به ذکر است استعلام موجودی این سنگ ها به صورت روزانه می باشد و ممکن است مانند رنگ هاس سفید و مشکی هر روز موجود نباشند.جهت مشاوره و دریافت استعلام موجودی سنگ موردنظر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.( 09914515191 - 09126838066 )

سنگ قلوه ای رنگی

سخن پایانی

قلوه سنگ های رنگی دارای تنوع بالایی می باشند که مطابق با هر سلیقه و کاربری می توان از آن ها استفاده نمود. کارشناسان شرکت کارینو سبز با بهره مندی از سال ها تجربه در استفاده از قلوه سنگ در اِلمان های مختلف محوطه سازی آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره تلفن 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما