شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

آبنمای دیواری

در مقاله ی طراحی و اجرای آبنما بیان کردیم که آبنما جز محبوب ترین اِلمان های محوطه سازی بحساب می آید . آبنما انواع گوناگونی دارد که از زیباترین آن ها می توان به آبنمای دیواری اشاره نمود. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله قصد دارند تا اطلاعات مفیدی را در مورد آبنمای دیواری در اختیار شما قرار دهند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آبنما دیواری چیست؟

به آبنما هایی که بر روی دیوار اجرا می شوند آبنمای دیواری می گوییم. مثل یک تابلوی نقاشی که زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می آورد، آبنمای دیواری نیز می تواند مانند یک نقاشی زنده بر روی دیوار قرار بگیرد و با استفاده از جریان منظم و یکنواخت آب آرامش و نشاط را به افراد هدیه دهد.

انواع آبنما دیواری

آبنمای دیواری دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت :

  • آبنمای دیواری حبابی 

     این آبنما از یک موتور حباب ساز تشکیل می شود که درون یک محفظه ی شیشه ای حباب ها به حرکت در می آیند . البته لازم به ذکر است پس از مدتی اثر رسوبات آب بر روی شیشه باقی مانده و آبنما زیبایی اولیه خود را از دست می دهد.

  • آبنمای دیواری سنگی 

    این آبنما از نصب سنگ های مرمر و سرامیکی بر روی دیوار بوجود می آید. آبنما سنگی بیشتر برای فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله معایب آبنمای سنگی می توان به ایجاد جلبک بر روی آن اشاره نمود که باید بصورت دوره ای پاکسازی آن صورت گیرد تا از زیبایی آبنما کاسته نشود.
  • آبنمای دیواری شیشه ای

    این نوع آبنما مخصوص فضاهای داخلی بوده و دارای ظرافت زیادی در طراحی می باشد. آبنمای دیواری شیشه ای ظاهری مدرن را به فضای شما هدیه می دهد.

  • آبنمای دیواری سفارشی 

شما کارفرمای گرامی می توانید برای تسریع در اجرای پروژه و جلوگیری از کندن دیوار و یا اجرای عایق کاری ، آبنمای دیواری خود را بصورت پیش ساخته در اختیار داشته باشید. 

فضاهای مناسب اجرای آبنمای دیواری

از آبنمای دیواری می توانیم در فضاهای متنوعی استفاده نماییم. در ادامه به بیان برخی از این فضاها خواهیم پرداخت :

  • شرکت و دفاتر اداری : وجود یک آبنمای دیواری در محل کار و شرکت ها علاوه بر ایجاد انرژی و رفع خستگی در کارکنان ، سبب ایجاد حس تازگی و نشاط برای افراد مراجعه کننده نیز می باشد.
  • منازل : اجرای یک آبنمای دیواری خانگی علاوه بر زیباسازی دکوراسیون شما ، می تواند آرامش را برای افراد خانواده به ارمغان بیاورد.
  • لابی هتل و ساختمان : از آنجایی که لابی مکان مشترکی برای استراحت و گذراندن وقت برای افراد می باشد، اجرای یک آبنمای دیواری در آن علاوه بر تاثیر در زیبایی محیط می تواند تکمیل کننده ی دیگر اِلمان های محوطه سازی نیز باشد.
  • بیمارستان : در بیمارستان ها برای ایجاد حس نزدیکی به طبیعت و دفع انرژی های منفی ، می توان از یک آبنمای دیواری استفاده نمود. اجرای یک آبنمای دیواری می تواند تاثیر به سزایی در روحیه بیماران و همراهان آنان داشته باشد.

قیمت آبنما دیواری

هزینه و قیمت هر پروژه ای همواره از موضوعات مهم در شروع آن می باشد و موارد زیادی بر روی آن تاثیرگذار می باشد . هزینه اجرای آبنما  به عوامل مختلفی بستگی دارد . در این قسمت به این موارد اشاره ای خواهیم داشت:

  • ابعاد و اندازه ی آبنمای مورد نظر اولین و مهم ترین عامل موثر بر قیمت آبنمای دیواری می باشد.
  • متریال انتخابی مورد نظر کارفرما نیز بر روی قیمت آبنمای دیواری تاثیر گذار میباشد.
  • انتخاب سبک و پیچیدگی و سادگی آن بر روی قیمت آبنمای دیواری اثر فراوانی دارد.
  • اجرای آبنما وابسته به تجهیزات فرعی مانند نورپردازی و یا موزیکال از عوامل دیگر در افزایش قیمت آبنمای دیواری می است.

سخن پایانی

آبنماهای دیواری در متریال های گوناگونی طراحی و اجرا می شوند . این آبنماها می توانند زیبایی زیادی را برای فضای شما بوجود بیاورند. کارشناسان شرکت کارینو سبز با بهره بردن از تجربه ی فراوان در زمینه ی اجرای آبنما ، آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره تلفن 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید . با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما