شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

خرید قلوه سنگ

همانطور که در مقاله ی قلوه سنگ به آن اشاره نمودیم ، به کار بردن و استفاده از قلوه سنگ ها برای تکمیل محوطه سازی و فضای سبز روشی اقتصادی، مقرون به صرفه می باشد. خرید قلوه سنگ از جای مطمئن و با کیفیت مسئله ای است که همواره ذهن کارفرمایان را به خود مشغول نگه می دارد. کارشناسان شرکت کارینو سبز در این مقاله اطلاعات مفیدی را درباره ی خرید قلوه سنگ در اختیار شما قرار می دهند. امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت ببرید.

خرید قلوه سنگ رودخانه ای

برای داشتن یک خرید درست و با کیفیت، باید شرکت های معتبر و با سابقه را در این حوزه پیدا نمایید. شرکت کارینو سبز آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره در زمینه ی خرید سنگ به شما همراهان گرامی می باشد.

نکات ویژه در خرید سنگ قلوه ای

بهتر است پیش از اقدام برای خرید قلوه سنگ سفید یا قلوه سنگ رنگی موارد زیر را در نظر بگیرید :

مواد اولیه مرغوب

 استفاده از سنگ های معدنی با کیفیت که در طی فرآیندهایی به قلوه سنگ تبدیل می شوند اولین عامل مهم برای خرید قلوه سنگ است.

کنترل کیفیت 

 لازم است تا در تمامی مراحل بر روند تولید سنگ های قلوه ای نظارت ویژه ای باشد.

استفاده از ماشین آلات به روز

تولید قلوه سنگ ها با بهره گیری از متدهای روز دنیا و آخرین تکنولوژی ها علاوه بر تسریع کار بر کیفیت نهایی محصولات نیز تاثیرگذار می باشد.

تجربه و مهارت

بهره گیری از افراد متخصص در زمینه ی تولید قلوه سنگ ها همواره امری مهم و ضروری می باشد. بدون حضور این افراد انجام هیچ کدام از مراحل به درستی پیش نمی رود.

قیمت قلوه سنگ رودخانه ای

عوامل متعددی می توانند بر روی قیمت قلوه سنگ موثر باشند . اولین عامل موثر، نوع سنگ معدنی  اولیه که برای فرآوری به کارخانه وارد می شود است. مورد تاثیر گذار بعدی میزان فراوانی آن سنگ در طبیعت می باشد . انتخاب سنگ هایی با رنگ های خاص می تواند سبب افزایش قیمت قلوه سنگ شود. سنگ های سفید، مشکی و طوسی دارای فراوانی بالاتر و قیمت کمتری می باشند.

قلوه سنگ های شرکت کارینو سبز در بسته های 30 کیلویی و در سایزهای متنوع : بادامی ، گردویی ، تخم مرغی و پرتقالی تولید و عرضه می گردند.

فروش و بارگیری سنگ قلوه ای

پس از خرید سنگ خود ، می توانید به راحتی آن را درب منزل یا پروژه ی مورد نظر خود در سراسر ایران تحویل بگیرید. انتخاب نوع حمل و نقل و باربری متناسب با مقدار خرید شما می باشد. 

  • 500 تا 700 تن باربری با پیکان وانت
  • 1 تا 2 تن باربری با نیسان وانت
  • 3 تا 4 تن باربری با خاور
  • 10 تن باربری با شش چرخ
  • 12 تا 15 تن باربری با ده چرخ
  • 20 تن باربری با تریلر

چند کیلو قلوه سنگ بخرم؟

مقدار مورد نیاز قلوه سنگ برای پروژه های همواره دغدغه ی کارفرمایان می باشد. به طور متوسط برای پوشش هر یک متر مربع از فضا نیاز است 60 تا 90 کیلوگرم سنگ تهیه شود. این عدد ممکن است با تفاوت سایز سنگ انتخابی و حجم آن کمی بالا یا پایین تر شود.

سخن پایانی

قلوه سنگ ها از پرکاربردترین و پرطرفدارترین اِلمان های مورد استفاده از محوطه سازی می باشند. مقاومت و زیبایی در عین حال قیمت مقرون به صرفه سبب محبوبیت آن ها شده است. شرکت کارینو سبز با ارائه ی با کیفیت و مرغوب ترین نوع سنگ های قلوه ای آماده ی مشاوره و راهنمایی شما کارفرمای گرامی در مسیر زیباسازی محوطه و پروژه مورد نظرتان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 09914519151 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید. با کارینو سبز ، زندگی سبز را تجربه کنید.

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما