پیش از اقدام برای اجرای دیوار سبز ، بهتر است تا اطلاعات خود را در مورد چگونگی نصب گرین وال بالا برده و به مراحل تا حدودی آشنا باشید. متخصصان شرکت کارینو سبز در این مقاله قصد دارند تا اطلاعات مفیدی را در زمینه ی اجرای دیوار سبز در اختیار شما قرار دهند. با ما در این مقاله همراه باشید .

نصب انواع گرین وال

برای صحبت درباره ی اجرا و نصب گرین وال در قدم اول لازم است تا نوع دیوار سبز را تعیین کنیم. دیوار سبز طبیعی و دیوار سبز مصنوعی در نحوه ی نصب و اجرا متفاوت می باشند. در ادامه به بررسی نحوه ی نصب هر کدام از انواع دیوار سبز خواهیم پرداخت .

نصب دیوار سبز طبیعی 

 برای نصب دیوار سبز طبیعی نیاز است تا بر روی دیوار یا سازه یک مش یا توری فلزی نصب گردد. اجرای توری فلزی جهت نصب فلاورباکس های دیوار سبز می باشد. برای نصب دیوار سبز طبیعی مرحله ی دیگری نیز وجود دارد که اجرا و نصب سیستم آبیاری قطره ای میباشد. آبیاری گرین وال می تواند بصورت دستی یا اتوماتیک باشد.

نصب دیوار سبز مصنوعی

 زیر سازی دیوار سبز مصنوعی با توجه به انتخاب نوع دیوار سبز شاخه ای یا دیوار سبز پنلی متفاوت می باشد. زیر سازی دیوار سبز مصنوعی با استفاده از میخ ، پیچ و ... صورت می گیرد. استفاده از هر کدام از اتصالات بر اساس دیوار و سازه زیرین و طبق نظر کارشناسان اجرایی تعیین می شود.

سخن پایانی

نصب و اجرای گرین وال کاری بسیار تخصصی و نیازمند تجربه و مهارت کافی می باشد. کارشناسان شرکت کارینو سبز با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی نصب و اجرای انواع دیوار سبز آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره ی تخصصی به شما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09914515191 در ارتباط باشید. 

زندگی سبز با کارینو سبز