شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

محوطه سازی ویلا

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین فضاهایی که در هنگام ورود مشاهده می شود ، محوطه یک ویلا است . محوطه سازی ویلا تاثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت ویلا و فروش بهتر آن می گذارد و به طور کلی می توان گفت که طراحی و اجرای محوطه سازی ویلا ، سرمایه گذاری پنهان بر روی ملک می باشد. طراحی و اجرای محوطه سازی در فضای ویلا مزایای زیادی برای افراد دارد و می تواند آرامش و انرژی مثبت را به افراد انتقال دهد و آن ها را از استرس و اضطراب دور کند. به صورت کلی محوطه سازی ویلا، یکی از شاخه های اجرای محوطه سازی یا همان لند اسکیپ است که فضایی دلنشین و دلپذیر را در محوطه و فضای آزاد ویلا ها ایجاد می نماید. 

طراحی محوطه سازی ویلا

طراحی محوطه ویلا روندی خلاقانه برای تبدیل شدن فضای بیرونی به مکانی زیبا و آرام است. این روند شامل طراحی محوطه سازی ، انتخاب گیاهان مناسب با شرایط اقلیمی ویلا ، انتخاب و اجرای اِلمان های جذاب و چیدمان اصولی آن ها و اجرای فضای سبز می باشد. 

به صورت کلی هدف از طراحی محوطه باغ ویلا ، ایجاد یک فضای دلچسب و آرامش بخش برای تفریح ، استراحت و لذت بردن از طبیعت شخصی است. این فضا ها و این طبیعت می تواند متشکل از آلاچیق ، باربیکیو ، فضای بازی کودکان، فضای سبز شامل باغچه گل و گیاه و درختان میوه، استخر و... باشد. 

اِلمان های مورد استفاده در اجرای محوطه سازی ویلا

به کارگیری و استفاده از اِلمان های مختلف می تواند تاثیر فوق العاده ای در طراحی و اجرای محوطه سازی ویلا داشته باشد. انتخاب درست این اِلمان ها و چیدمان حرفه ای آن ها در کنار یکدیگر سبب ایجاد فضایی دلچسب و جذاب در محوطه سازی باغ یا حیاط ویلای شما می شود. در ادامه مقاله به بررسی هر یک از این اِلمان های مورد استفاده در اجرای محوطه سازی ویلا می پردازیم ، لطفا ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. 

اجرای آبنما در محوطه سازی ویلا

یکی از کاربردی ترین و پر طرفدار ترین اِلمان ها در محوطه سازی ویلا، اجرای آبنما است. آبنما ها در انواع سبک ها و اندازه ها طراحی و اجرا می شوند و به سبب صدای جریان آب و زیبایی منحصر به فردی که دارد بسیار محبوب و پر طرفدار است. این نکته را در نظر داشته باشید که هماهنگی اِلمان ها در محوطه سازی ویلا، به زیبایی و چشم نواز بودن محوطه شما کمک بسیار زیادی می کند. 

اجرای آلاچیق در محوطه سازی ویلا

آلاچیق پر طرفدارترین اِلمان بعدی در طراحی و اجرای محوطه سازی ویلا می باشد. آلاچیق ها اتاقک هایی کوچک با فضای بسته هستند که داخل محوطه برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت و ایجاد دورهمی ها ساخته می شود. امکان اجرای آلاچیق در محوطه بیرونی ویلا با توجه به مساحت و ابعاد زمین در اندازه های مختلف، با متریال های متفاوت طراحی و اجرا می شود.

قلوه سنگ رودخانه ای در محوطه سازی ویلا

برای کف سازی محوطه ویلا و اجرای مسیر ها و راه رو های داخل محوطه می توان از قلوه سنگ های رودخانه ای کمک گرفت. قلوه سنگ های رودخانه ای در رنگ ها و ابعاد متنوعی مطابق با هر سلیقه ای موجود هستند. شرکت کارینو سبز تولید کننده و عرضه کننده انواع قلوه سنگ رودخانه ای در ابعاد متنوع می باشد. می توانید برای خرید قلوه سنگ رودخانه ای با شماره تلفن 09914515191 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 

نحوه و شیوه طراحی محوطه ویلا

در هر ساختمان یا سازه، محوطه بیرونی آن اولین محیطی است که افراد هنگام ورود با آن رو به رو می شوند و به این معناست که طراحی محوطه سازی ویلا و محوطه سازی حیاط بسیار اهمیت دارد. ایجاد یک فضای آرامش بخش و جذاب متناسب با سبک و طراحی ویلا از اهداف مهم در طراحی محوطه سازی ویلا می باشد. پس از بررسی خواسته ها و ایده های کارفرما، طراحی محوطه توسط طراحان با تجربه شروع می شود. طراحی به شکل سه بعدی صورت می گیرد تا کارفرما تصویری واضح و کامل از شکل پایانی پروژه و محوطه خود داشته باشد و در صورت تغییر ایده یا نقص های احتمالی در خواست ادیت کردن و ویرایش نقشه را می دهد.

شیوه اجرای محوطه سازی ویلا

پس از تکمیل طراحی و تغییرات اعمال شده توسط کارفرما، در این مرحله نوبت به اجرای محوطه سازی ویلا می رسد. بهتر است برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه ها و زمان، اجرای محوطه سازی ویلا خود را به یک شرکت معتبر با مهندسین و کارشناسان با تجربه بسپارید تا در سریع ترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید. برای دریافت مشاوره رایگان و طراحی و اجرای محوطه سازی ویلا می توانید با شماره تماس 09914515191 تماس بگیرید. 

سخن پایانی

محوطه سازی ویلا یکی از روش های مدرن و جذاب در جهت زیباسازی و استفاده از فضای بیرونی ویلا می باشد. مهندسین و کارشناسان شرکت کارینو سبز با تکیه و اتکا بر آخرین و به روز ترین متد های روز دنیا و تجربه متعدد در اجرای پروژه های محوطه سازی ویلا، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت رایگان به شما کارفرما گرامی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با استعلام قیمت ها و طراحی و اجرای محوطه ویلا می توانید با شماره تلفن های 09914515191 و 09126838066 تماس بگیرید. 

با کارینو سبز ، کارینو را تجربه کنید .

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما