شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

فلاور باکس فایبرگلاس

در مقاله ی طراحی و اجرای فلاورباکس ، بیان نمودیم که فلاورباکس ها در اشکال متنوعی در بازار ارائه می شوند. از جمله پرکاربردترین آن ها می توان به فلاورباکس فایبرگلاس اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با فلاور باکس فایبرگلاس و کاربردهای آن آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

فلاور باکس فایبرگلاس چیست؟

فایبرگلاس از ترکیب الیاف و مواد نفتی بوجود می آید. استفاده از متریال فایبرگلاس در طراحی و اجرای فلاورباکس ها آن را به اِلمانی پرطرفدار تبدیل کرده است. اینگونه فلاورباکس ها به دلیل چگالی ، وزن پایین و سهولت در جابجایی بسیار مورد توجه افراد و کارفرمایان قرار گرفته اند. 

ویژگی و مزایای فلاورباکس فایبرگلاس

فلاورباکس های فایبرگلاس دارای مزیت های فروانی می باشند که در این بخش به آن ها اشاره ای خواهیم داشت :

قابلیت اجرا در اندازه های متنوع

  یکی از بهترین ویژگی هایی که فلاورباکس های فایبرگلاس دارد امکان اجرای آن در سایزهای متنوع می باشد. بدین ترتیب امکان کاشت گیاهان مختلف برای کارفرمایان و علاقمندان وجود دارد. افراد با توجه به حجم کاشت خود می توانند به تهیه اندازه های متنوع آن اقدام نمایند.

وزن و چگالی پایین

 در مقایسه با دیگر متریال فلاورباکس ها، فلاورباکس فایبرگلاس دارای وزن بسیار پایینی می باشد بطوریکه می توان از آن ها بر روی نرده ها و دیوار ها استفاده نمود. فلاورباکس های فایبرگلاس به علت وزن کم، جابجایی آن ها بسیار با سهولت صورت می پذیرد.

مقاومت و طول عمر

 متریال فایبرگلاس دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به شرایط مختلف آب و هوایی می باشد. همین امر سبب شده است تا بتوان از فلاورباکس های فایبرگلاس در بسیاری از فضاها استفاده نمود. 

تنوع در طرح و رنگ

 این نوع فلاورباکس ها قابلیت تولید طرح های مختلف بر اساس هر سلیقه ای را دارد. از طرفی برای افرادی که می خواهند رنگ خاصی از آن را داشته باشند یا با محیط و دکوراسیون ست شوند می توانند آن را در هر رنگ و سایزی سفارش دهند. البته رنگ های سفید . مشکی نسبت به باقی رنگ ها طرفداران بیشتری دارد.

قیمت مناسب

 از جمله مهم ترین مزایای فلاور باکس فایبرگلاس می توان به قیمت مناسب آن اشاره نمود. پیش از تولید فلاورباکس های فایبرگلاس ، قیمت فلاورباکس دغدغه ی بسیار مهمی برای کارفرمایان بود.

قیمت فلاورباکس فایبرگلاس

در بین تمام متریال هایی که برای طراحی و اجرای فلاورباکس وجود دارد، فلاور باکس فایبرگلاس به قیمت بسیار متناسب و اقتصادی در بین آن ها معروف می باشد. این نوع فایبرگلاس علاوه بر داشتن کیفیت خوب و طول عمر بالا و دیگر مزایایی که برای آن ذکر شد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. می توان با هزینه ای پایین تعداد بالایی از آن را تهیه و محوطه سازی بسیار مناسب را بوجود آورد.

سخن پایانی

فلاورباکس های فایبرگلاس کاربردهای فراوانی در محوطه سازی دارند. اگر می خواهید برای تهیه و خرید فلاورباکس های فایبرگلاس اقدام نمایید به شما پیشنهاد می کنیم تا از کارشناسان مجرب کارینو سبز کسب مشورت نمایید. متخصصان کارینو سبز با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش انواع فلاورباکس فایبرگلاس آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره به شما کارفرمایان گرامی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 09914515191 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید .

با کارینو سبز ، کارینو تجربه کنید.

سوالات متداول

تفاوت گلدان های پلاستیکی با فلاورباکس فایبرگلاس چه می باشد؟

فلاورباکس های فایبرگلاس بستر مناسب تری را برای رشد گیاهان فراهم می آورند و دارای تنوع ظاهری بیشتری می باشند .

هزینه فلاورباکس فایبرگلاس به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه و قیمت فلاورباکس فایبرگلاس نیز مانند دیگر انواع آن بر اساس نوع طرح انتخابی و کیفیت متریال مصرفی تعیین میگردد .

تفاوت گلدان با فلاورباکس در چیست؟

در واقع می توان گفت گلدان همان فلاورباکس می باشد با این تفاوت که از گلدان برای فضاهای کوچکتر استفاده می شود .


موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما