شعبه مرکزی : نیاوران
Karinosabzz@gmail.com

سفارش چوب ترمو

با گسترش محوطه سازی و افزایش روز افزون تقاضا برای استفاده از چوب در آن ، متخصصان همواره به دنبال راهی برای افزایش مقاومت و طول عمر چوب بودند. در همین راستا محصولی طبیعی با سازگاری بالا به نام چوب ترمو بوجود آمد و به سرعت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد. در این مقاله به جمع آوری اطلاعات مفیدی در خصوص چوب ترمو پرداخته ایم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت ببرید. 

ترمو وود چیست؟

چوب هایی که با استفاده از مکانیسم های مخصوص بدون استفاده از مواد شیمیایی و بر پایه ی استفاده از حرارت و گرما ، رطوبت آن ها گرفته شده و در برابر نفوذ قارچ و موریانه محافظت می شوند، چوب ترمو یا ترمو وود نامیده می شوند. این چوب ها نسبت به چوب های معمولی دارای مزایای فراوانی هستند که در ادامه ی این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

مزایای چوب ترمو

چوب هایی که با استفاده از فناوری های خاص به ترمو وود تبدیل می شوند دارای مزیت هایی می باشند. در این قسمت به این مزایا اشاره ای خواهیم داشت :

  • سازگاری بالا با انواع اقلیم و آب و هوا
  • مقاومت در برابر آسیب احتمالی از نفوذ حشرات
  • قابلیت شستشو با استفاده از مواد پاک کننده
  • طول عمر بالا
  • زیبایی و شیک بودن 
  • وزن کم و سهولت در جابجایی
  • قابلیت استفاده در فضاهای دارای قوس

ترموود در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

استفاده از چوب های ترمو به علت داشتن مزایای فراوان و ایجاد حس نزدیکی به طبیعت توسط عنصر چوب ، بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. در این بخش به بیان برخی از پرطرفدارترین فضاها برای استفاده از ترموود می پردازیم :

  1. استفاده به عنوان قرنیز
  2. نمای ساختمان ها
  3. کف سازی و کفپوش مکان هایی مانند روف گاردن
  4. استخر و سونا
  5. فلاورباکس
  6. دیوار یا جداکننده ی فضاها
  7. درب و پنجره
  8. پرگولا و آلاچیق

هزینه ترمو وود

خرید و فروش چوب های ترمو بر اساس متر مربع صورت می گیرد. برای همه ی چوب های ترمو یک قیمت ثابت وجود ندارد. قیمت هر متر مربع ترمو وود به عواملی همچون گره های موجود در چوب ، استحکام آن ، انعطاف پذیری و .... بستگی دارد. بنابراین هر یک از چوب های ترمو بر اساس ویژگی هایی که دارند می توانند طیف قیمتی منحصر به خود را داشته باشند. برای اطلاع از چوب ترمو مناسب با پروژه خود از کارشناسان ما مشاوره بخواهید. 

نگهداری از چوب ترمو

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، چوب ترمو نسبت به چوب های معمولی دارای مقاومت و طول عمر بالاتری می باشد اما این نکته بدان معنا نیست که ترمو وود به هیچگونه نگهداری نیاز ندارد . پوشش محافظتی که بر روی چوب ترمو وجود دارد تا از آن در برابر آسیب های احتمالی جلوگیری نماید بهتر است هر چند وقت یکبار ترمیم شود. 

سخن پایانی

چوب ترمو یکی از پرطرفدارترین اِلمان ها برای استفاده و اجرا در محوطه سازی می باشد. ترمو وود در انواع رنگ ها و ویژگی ها در بازار موجود می باشد. شرکت کارینو سبز ارائه دهنده ی انواع چوب ترمو آماده ی هرگونه مشاوره برای فروش ترمو وود و یا اجرای آن در پروژه ی محوطه سازی شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره ی 09914515191 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید. 

با کارینو سبز ، کاری نو را تجربه کنید.

موردی برای نمایش وجود ندارد.

با ما در تماس باشید

تماس با ما