طراحی و اجرای آلاچیق چوبی مدرن (برج آهنگ) منطقه نیاوران / اردیبهشت 1403

کارفرما : مهندس خسروانی

مجری : شرکت کارینو سبز بام سازان

صفر تا صد طراحی و اجرای آلاچیق چوبی طبق نظر و سلیقه کارفرما به اجرا رسیده است.این آلاچیق در روف گاردن برج ، که از پروژه های طراحی و اجرای روف گاردن شرکت کارینو سبز میباشد نصب گردیده است.همچنین خدمات نگهداری فضای سبز روف گاردن به صورت ماهانه از دیگر خدماتی است که توسط کارینو سبز انجام میشود.

مراحل ساخت آلاچیق چوبی

ساخت اصولی یک آلاچیق چوبی دارای مراحل مختلفی است. در ابتدا بهتر است تا با افراد متخصص در زمینه طراحی و اجرای آلاچیق مشورت نمایید. متخصصان کارینو سبز با سابقه پروژه های موفق در زمینه اجرای  آلاچیق چوبی ، می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما در این مسیر باشند.  پس از انجام مشاوره و شنیدن نظرات کارفرما ، طراحان اقدام به ارائه ی طراحی  های مختلف برای شما می نمایند. طرح مورد نظر هم سو با سبک و سلیقه ی شما و  مقدار بودجه ی اختصاص داده برای پروژه می باشد.

سخن پایانی

از  آنجاییکه آلاچیق چوبی اِلمان بسیار محبوبی نزد افراد می باشد ، اجرای آن  نیز نیازمند رعایت اصول کارشناسی و مهندسی می باشد. کارشناسان شرکت کارینو سبز با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی اجرای آلاچیق چوبی آماده ی ارائه ی  هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به ما کارفرمای گرامی می باشند. برای کسب  اطلاعات بیشتر و استعلام به روزِ قیمت ها با شماره 09914515191 و 09126838066 تماس حاصل فرمایید. 

با کارینو سبز ،کارینو تجربه کنید.